Loimuavaa tulevaisuutta 27.1.2020 Olemme nyt Loimua. Olet ehkä nähnytkin jo uutta ilmettämme ja brändiämme kaupunkikuvassa, lämpölaitostemme seinillä tai asentajiemme autoissa. Takana on tiivis, mutta perinpohjainen työ yrityksemme uuden brändin luonnissa. Nyt olemme valmiita alkamaan yhteisen matkamme ja lunastamaan ne lupaukset, joita Loimuana haluamme olla. Uudella brändillämme on vahva pohja. Olemme vuosikymmeniä tehneet työtä asiakkaidemme hyväksi heitä lämmittäen, jonka nyt itsenäisenä yhtiönä voimme tiivistää Loimuaksi. Olemme työssämme vastuullisia ja uudistuvia, pyrimme aina löytämään asiakkaillemme parhaat ratkaisut. Olemme ennen kaikkea lähellä, lähikumppani ja sloganimme mukaisesti saamme lämmön elämään joka päivä. Brändistrategia toimii koko Loimuan viestinnän ja näkyvyyden pohjana. Sen työstäminen ei ollut vahvan pohjan ja jo aiemminkin luodun identiteettimme takia kovin työlästä, tiivistäminen houkuttelevaksi paketiksi otti enemmän aikaa. Miksi sitten olemme juuri Loimua?Mikä tunne sinulle tulee siis nimestämme? Toivon mukaan se mitä sillä tavoittelemme, rauhaisaa lämmintä tunnetta. Mielestäni parhaat brändit luovat tunteen ja sitä olemme hakeneet jo nimellämme. Nimessämme on myös liikettä, se loimuaa, hehkuu ja loistaa. Aivan kuin nimemme, brändimme tekijät eli työntekijämme loistavat, tekevät työnsä laadusta tinkimättä ja aina asiakasta ajatellen. Loimua on nyt syntynyt ja nyt on sen kasvuiän aika. Saamme yhdessä asiakkaidemme kanssa rakentaa brändillemme vahvan pohjan, kehittyä kuunnellen ja oppien. Visiomme mukaisestikin energia-alan parhaiden kokemusten monipalveluyhtiöksi.