Nainen ja koira istuvat lattialla patterin edessä

Kaukolämpö maksaa, mutta se myös antaa paljon

Asiakastyytyväisyystutkimuksemme tulokset ovat selkeät: asiakkaamme arvostavat kaukolämmön luotettavuutta ja saamaansa nopeaa, ystävällistä palvelua. Kuitenkin kaukolämmön hinta mietityttää monia.

Mitä siis asiakas saa kaukolämpömaksullaan? Paljon enemmän kuin vain lämpöä! Lämmön mukana toimitamme monia lisäpalveluita, joilla on oma arvonsa, mutta jotka sisältyvät kaukolämmön hintaan.

Tärkein on asiakkaidemmekin mainitsema luotettavuus. Kaukolämpö on tasaista ja varmaa lämpöä vuoden jokaisena päivänä ja hetkenä. Kaukolämpö eroaa monista muista lämmitysmuodoista siinä, että se on asiakkaalle palveluna tuotettua lämpöä. Kaukolämpöä ei voi suoraan verrata yksittäiseen kiinteistökohtaiseen lämmitysratkaisuun.

Kaukolämmössä asiakas saa helppoutta ja huoltovapautta. Valvomme lämmitystä, sen tuotantoa ja jakelua. Jos näissä ilmenee vikaa, se korjataan saman tien, nopeasti ja mihin aikaan tahansa. Asiakkaan ei tarvitse tehdä mitään. Korjausten hankkimiseen ei mene aikaa eikä sen eteen tarvitse nähdä vaivaa, tai maksaa ylimääräistä.

Kiinteistön kaukolämpölaitteisto on myös hyvin toimintavarma ja toiminnaltaan yksinkertainen. Laitteiston kuntotarkistuksenkin saa meiltä ilmaiseksi. Asiakkaamme voivat myös itse seurata energiankulutustaan ja kaukolämpölaitteiston toimivuutta Asiakasnet-palvelustamme. Asiakaspalvelumme auttaa nopeasti ja tarjoaa ratkaisut mahdollisiin muihin ongelmiin.

Kaukolämmössä asiakkaillamme on aina käytössä paras mahdollinen ja energiatehokkain tapa tuottaa lämpöä. Me varmistamme, että lämpö on tuotettu mahdollisimman energiatehokkaasti ja vähäpäästöisesti. Yhä useammin tämä tarkoittaa polttamatonta teknologiaa, joka hyödyntää hukkalämpöjä. Näin säästämme myös luonnonvaroja. Tämäkin tuotannon kehitys sisältyy kaukolämmön hintaan.