Asiakaspalvelija työssään.

Asiakasnet arjen apuna

Me Loimuassa välitämme asiakkaistamme ja haluamme tarjota arkeen helppoutta. Siksi tarjoamme käyttöösi Asiakasnet -kulutuksenseurantapalvelun. Sen avulla voit hallinnoida lämpöasioita juuri silloin, kun itsellesi parhaiten sopii. Loimuan asiakasnet on käytössäsi maksutta kellon ympäri.

Asiakasnet -palvelumme on monipuolinen ja helppokäyttöinen arjen apuri. Sieltä voit helposti tarkistaa lämmönkulutuksen, hallinnoida asiakastietoja tai vaikkapa selata omia laskujasi. Asiakasnetissä voit tarkastella omaa kaukolämmön kulutustasi vuositasolta aina tuntitasolle asti tai vaikka verrata kulutustasi eri vuosien välillä.

Kirjauduttuasi palveluumme, etusivulle ilmestyy kaavio omasta lämmönkulutuksestasi viimeisimmän kuuden kuukauden ajalta. Kaaviossa on vertailukohteena lämmönkulutus tasan vuosi sitten. Näin voit heti nähdä, onko kulutus kasvanut vai vähentynyt edellisvuodesta. Viemällä hiiren kaavion päälle saat tarkat luvut kulutuksestasi erillisessä pop up- ikkunassa. Maakaasuasiakkaalla kulutustiedot ovat ylemmässä lämpöarvossa ja päivätason tiedot ovat kaasupäivätasolla.

Esimerkki etusivun lämmönkulutuskaaviosta.

Kaavion lisäksi etusivulla esitellään erillisessä kaaviossa lämmönkulutustietosi viimeksi kuluneen viikon ajalta. Etusivulla on myös painike, josta voit halutessasi tilata sähköpostiin kuukausittain ilmestyvän raportin omasta lämmönkulutuksestasi. Siihen on kerätty perustiedot lämmönkulutuksestasi edeltäneen kuukauden ajalta.

Kaukolämpöasiakkaana saat heti etusivulla myös arvion lämmönjakolaitteidesi toimivuuden tilanteesta. Lämmönjakolaitteen tilannetta kuvataan hymiöllä. Jäähtyvyyttä lasketaan viimeksi kuluneen 30 päivän keskiarvon perusteella ja hymiö kertoo, mikäli laitteesi toimintakyky on alentunut ja on syytä ryhtyä toimeen. Iloisesti hymyilevä hymiö kertoo, ettei syytä huoleen ole! Mikäli kuitenkin jäähtyvyysasiat kiinnostavat tai on aika ryhtyä toimiin laitteen toimivuuden parantamiseksi, hymiön alapuolella on painike, josta pääsee suoraan Loimuan kotisivuille. Sieltä löydät lisätietoa jäähtyvyydestä sekä asiantuntijoidemme yhteystiedot.

Jäähtyvyys kertoo lämmönjakolaitteen toimivuuden tilan.

Etusivun tietojen lisäksi palvelumme tarjoaa myös paljon muuta hyödyllistä tietoa. Näppärän palveluvalikkomme avulla löydät helposti muun muassa vikakartan, josta näkee nopeasti mahdolliset vikatilanteet lämmönjakelussa sekä vikatilanteen sijainnin kartalla. Lisäksi valikosta pääset tutkimaan laskujasi tai tekemään syvempää vertailua lämmönkulutuksesta eri ajankohtina.

Palveluvalikostamme löytyy myös vastauksia useimmin kysyttyihin kysymyksiin. Mikäli haluat olla suoraan yhteydessä asiakaspalveluumme, sen voi tehdä kätevästi sivustolle upotetun Chat -palvelun kautta tai soittamalla sivustolta löytyvään asiakaspalvelunumeroomme. Asiakaspalvelumme on avoinna arkisin klo 9-17. Muuna aikana voit täyttää Asiakasnetissä yhteydenottolomakkeen ja asiakaspalvelumme ottaa yhteyttä mahdollisimman pian.

Mikäli olet asiakkaamme, Asiakasnet -palvelu on veloituksetta käytössäsi. Palveluumme kirjautuminen on nopeaa ja yksinkertaista:

  • Ota Loimuan laskulta asiakasnumero sekä käyttöpaikan numero
  • Luo käyttäjätili osoitteessa asiakas.elenia.st.generax.io
  • Sähköpostiisi ilmestyy linkki, josta pääset luomaan salasanan
  • Kirjaudu palveluun osoitteessa asiakas.elenia.st.generax.io

Asiakasnet on käytettävissä myös mobiililaitteella ts. sama sivu skaalautuu mobiililaitteen näyttöön, erillistä mobiilisovellusta ei tarvita. Otathan palvelun käyttöösi vaikka heti tänään!