Lämpöisesti asiakaspalvelusta 22.8.2018 Helteinen kesä on kääntynyt elokuuksi ja vielä aurinkoisia päiviä riittää. Me täällä Loimuan asiakaspalvelussa olemme Sinua varten, valmiina auttamaan erilaisissa kaukolämpöön ja kaasuun liittyvissä kysymyksissä. Meidän puoleemme voit kääntyä esimerkiksi sopimusmuutosasioissa, silloin kun on kysyttävää laskusta tai haluat ilmoittaa muuttuneista yhteystiedoista. Asiakaspalvelun kautta saat apua, jos lämpölaitteiston toiminta askarruttaa tai tarvitset tarkempaa tietoa kulutuksesta. Työssämme asiakaspalvelussa vastaamme puheluihin sekä asiakkaiden sähköpostiviesteihin. Asiakaspalvelijan tärkein tehtävä on kuunnella asiakasta, jotta löytää asiakkaan tilanteeseen, tarpeisiin sekä toiveisiin sopivan ratkaisun. On mukava rupatella asiakkaiden kanssa, ja on palkitsevaa kun voimme tarjota avun. Asiakaskontaktit ovat useimmiten leppoisia, ja asiakkaat ovat kertoneet olevansa tyytyväisiä kaukolämmön luotettavuuteen. Myös palautetta ja parannusehdotuksia otamme mielellämme vastaan ja viemme eteenpäin. Loimuan asiakaspalvelussa jokainen päivä on erilainen ja paljon myös opimme uutta etsiessämme ratkaisuja asiakkaiden kysymyksiin. Kaikkea ei tarvitse aina itse tietää, sillä meillä on tukenamme hyvä joukko lämmön asiantuntijoita. Välitämme yhteydenottopyynnön tarvittaessa oikealle henkilölle. Sujuvalla yhteistyöllämme pyrimme ratkaisemaan pienet ja suuremmat kysymykset. Asiakaspalvelumme tavoittaa puhelimitse numerosta 020 690 035 tai sähköpostilla asiakaspalvelu@elenia.st.generax.io Ota rohkeasti yhteyttä! Terveisin, Asiakaspalvelu